Luk
Deus

I 2011 stod Poler Stuffs ophavsmand, Benji Wagner, overfor et dilemma. Han elskede outdoor livstil, og sit professionelle liv filmede han reklamemateriale til større virksomheder med fokus på outdoor, camping og mountaneering. Men han følte at hans arbejdsgivere ikke forstod ham eller hans venners indgangsvinkel til outdoor påklædning og det tilhørende udstyr. Billeder af sjælfulde, smukke eventyrere, der spejdede ud over episke bjergudsigter, stemte ganske simpelt ikke overens med Benji Wagners mere rå og urbane tilgang til camping, vandreture og rejser. Wanger og Poler Stuff har derfor base i den overbevisning, at man ikke behøver vandtætte spandex-trusser for at kunne drikke varm lumumba ved et lejrbål. Så han, og to samarbejdspartnere, skabte Poler Stuff, et camping- og rejsemærke rettet mod bybaserede eventyrere, som ikke kræver en direktørløn at købe ind i. Kort sagt er Poler Outdoor Stuff et mærke skabt til at fusionere kløften mellem mode, actionsport og traditionelle udendørsaktiviteter, da man må erkende, at en moderne aktiv udendørs livsstil omfatter dem begge. Poler producerer tøj og udstyr til ”roamers and seekers”, gear, der er både sjovt og funktionelt - og velegnet til daglig brug i byen samt din næste tur i naturen. I Packyard har vi altid et bredt udvalg af Poler Outdoor Stuff og vi opfordrer dig til at komme forbi butikken i Elmegade og teste den legendariske The Napsack, som vil gøre din næste campingtur, festival, surftur til en endnu sjovere og mere behagelig oplevelse. #campvibes

Poler

Poler

Benji Wagner finansierede starten på Poler Outdoor Stuff selv og arbejdede ud af sit hjem for at producere debutlinjen af ​​telte, T-shirts og soveposer. Sjove produkter som ”The Man Tent” lovede rigelig med plads til en omgang yoga og har et øjeformet vindue op mod stjernehimlen. ”The Wunder Bundler”, var foldbar termisk pude, som kan holde en seks-pack kold eller en burrito varm. ”The Napsack”, Polers slidstærke jakkepose (ja, en sovepose der kan ændres til en dejlig, varm jakke). Den sjove, funktionelle tilgang til outdoor udløste en kultfølelse i hjemstavne Portland (USA), og popularitet samt størrelsen på Polers kollektioner voksede sig stor og stærk.

Gå til top